Poselství prostřednictvím vizionářky Mirjany Soldo

02.02.2018

Drahé děti, vy, které můj Syn miluje, vy které já miluji nesmírnou mateřskou láskou, nedovolte, aby sobectví, sebeláska vládly světem. Nedovolte, aby láska a dobrota byly skryté. Vy, kteří jste milovaní, kteří jste poznali lásku mého Syna, vzpomeňte si, že být milován, znamená milovat.
Děti moje, mějte víru. Když máte víru jste šťastní a šíříte mír, duše se vám zachvívá radostí. V té duši je můj Syn. Když se dáváte pro víru, když se dáváte pro lásku, když konáte dobro bližnímu, můj Syn se ve vaší duši usmívá.
Apoštolové mojí lásky, já se k vám jako matka obracím, shromažďuji vás kolem sebe a chci vás vodit cestou lásky a víry, cestou, která vede ke světlu světa.
Kvůli lásce, kvůli víře, jsem tu, protože vám chci mateřským požehnáním dát naději a sílu na vaší cestě, protože cesta, která vede k mému Synu není lehká: je cestou odříkání, dávání, oběti, odpuštění a mnoho, mnoho lásky. Ale ta cesta vede k míru a štěstí.Děti moje, nevěřte lživým hlasům, které k vám mluví o falešných věcech, falešném třpytu. Vy děti moje se vraťte k Písmu. S nesmírnou láskou na vás hledím, a z milosti Boží se vám projevuji. Děti moje, pojďte se mnou, ať se vám duše radostí zachvívá. Děkuji vám.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky